תזונת ילדים
לקופונים, הטבות ופעילויות
עשרה טיפים להרגלי תזונה בריאים והפחתת סוכר מתזונת ילדכם

עשרה טיפים להרגלי תזונה בריאים והפחתת סוכר מתזונת ילדכם

פורסם בתאריך: 29.1.2015

להלן טיפים חשובים להרגלי תזונה בריאים: במקום לשתות משקאות מוגזים או משקאות מתוקים בטעם פירות, שתו מים או משקאות לא ממותקים. בכל מקרה דללו את המשקאות על מנת לא להרגיל את הילדים לטעם מתוק.

עשרה טיפים להרגלי תזונה בריאים והפחתת סוכר מתזונת ילדכם

להלן טיפים חשובים להרגלי תזונה בריאים:

  1. במקום לשתות משקאות מוגזים או משקאות מתוקים בטעם פירות, שתו מים או משקאות לא ממותקים. בכל מקרה דללו את המשקאות על מנת לא להרגיל את הילדים לטעם מתוק. ניתן גם לדלל משקה בטעם פירות בסודה מוגזת.
  2. קראו את תווית המזון לפני הקניה, השוו בין מוצרים דומים ובחרו את המוצר המכיל כמות נמוכה יותר של סוכר.
  3. נסו להחליף עוגה או עוגיות בפרוסה עם ממרח דל שומן.
  4. הפחיתו את כמות הסוכר המוספת במשקאות חמים.
  5. החליפו ממרח מתוק כמו ריבה, ממרח שוקולד או דבש על הלחם בממרח על בסיס גבינה או דל שומן אחר.
  6. נסו לא להכניס הביתה שוקולד ועוגיות.
  7. הקפידו למלא את קערת הפירות בפירות טריים ושמרו אותה נגישה לילדים.
  8. אל תציעו עוגה כקינוח. הציעו פרי או יוגורט במקום.
  9. בחרו בדגנים מחיטה מלאה אך לא כאלו המצופים בסוכר או שמוסף להם דבש.
  10. בחרו במוצרים המותאמים לילדים אך המופחתים בסוכר. בשנים האחרונות חברות בתחומים שונים החלו להשתמש בממתיק המופק מצמח הסטיביה. ממתיק הסטיביה נמצא בטיחותי לשימוש לילדים ולמבוגרים כתוסף למזון החל משנת 2008 בארה”ב ולאחר מכן אושר השימוש גם באירופה.

מעבר לראש העמוד